Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. 

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt dient u binnen 7 dagen contact op te nemen. In overleg met u zoeken wij dan een passende oplossing, zoals een kosteloze reparatie of vervanging.  

Aansprakelijkheid
Al onze producten worden met de hand en met liefde gemaakt. Ondanks dat de producten voor levering visueel gecontroleerd worden op veiligheid, is Neuze Neuze niet verantwoordelijk voor eventuele ongelukken die ontstaan bij het gebruik van onze producten. Als ouder, verzorger en / of toezichthouder bent u zelf verantwoordelijk voor de veiligheid. Controleer daarom regelmatig de producten.


Klachten

Ondanks dat onze producten met liefde gemaakt worden, kan het onverhoopt voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@neuzeneuze.nl, zodat wij in overleg met u kunnen zoeken naar een passende oplossing.